Інформатика 7 клас

 2020 -2021 навчальний рік


Завдання на 21 грудня
Практичні завдання
  • Зробіть в середовищі табличного процесора на Аркуші 1 таблицю множення, згідно пояснення в відео, яке починається на 8:35 хвилині відео.
  • Завдання 2
На Аркуші 2 створіть таблицю, згідно наведеного взірця.


Знайдіть середній зріст усіх учнів за допомогою вбудованої функціїї СРЗНАЧ, з вкладки Головна.

Побудуйте стовпчасту діаграму зросту учнів класу.
  • Отриманий файл або посилання на нього відправте на електронну пошту вчителя: tatianabandurina1977@gmail.com

Завдання на 23 листопада
  • Повторити поняття формули, абсолютної та відносної адреси, переглянувши відео
  • В середовищі табличного процесора виконати завдання:
  • оформити талицю за взірцем;
  1. на свій розсуд заповнити значеннями стовпчики "Вартість одиниці" та "Кількість";
  2. значення останнього стовпчика "Сума" обчислити, ввівши відповідні формули.
  • Надіслати отриманий файл на електронну пошту вчителя: tatianabandurina1977@gmail.com


Завдання на 16 листопада
  • Опрацювати пункт 7, повторити пункт 5,6 (підготуватися до тестування)
  • В середовищі табличного процесора офомити  календар за взірцем. Картинки можно вставити через буфер обміну, іх додаємо за бажанням.
  • Надіслати отриманий файл на електронну пошту вчителя: tatianabandurina1977@gmail.com


Завдання на 09 листопада
  • Опрацювати пункт 5 та 6 за підручником (підготуватися до тестування)
  • В середовищі табличного процесора офомити дві таблиці за взірцем, наведеним нижче.
  • Надіслати отриманий файл на електронну пошту вчителя: tatianabandurina1977@gmail.com





 з 12 березня по 24 квітня 2020 року

Тема: "Алгоритми та програми.

Алгоритми з повтореннями"

Шановні учні, ми починаємо працювати з програмою Scratch. В цьому програмному середовищі ми будемо створювати проекти, тому вам треба встановити цю програму на свій комп'ютер з офіційного сайта Scratch (сайт для скачування програми) або Scratch-2 за цим посиланням.
Можна також виконувати завдання онлайн на сайті Scratch та за допомогою меню файл скачувати на свій коп'ютер файл уже готового проекту. 
Звертаю вашу увагу на те, що файл проекту Scratch-2  буде мати розширення .sb2, саме такий файл треба буде надсилати на мою електорнну пошту tatianabandurina1977@gmail.com
Інстукція про те, як відправляти файли електронною поштою знаходиться за цим посиланням.

Четвер, 9 квітня
Завдання:
1) Опрацюйте за підручником §16




2) Зробити в середовищі Скретч Вправу 1, стор. 111. Зберегти проект з назвою Пішохід та відправити на мою електронну пошту. (Не забувайте в темі листа вказувати назву проекту та своє прізвище та ім'я). Нижче, у відео наведено роз'яснення до цієї роботи.



3) Зробити в середовищі Скретч Вправу 2, стор. 112. Зберегти проект з назвою Гра з м'ячем та відправити на мою електронну пошту. (Не забувайте в темі листа вказувати назву проекту та своє прізвище та ім'я). Нижче, у відео наведено роз'яснення до цієї роботи.


4) Виконати практичне завдання "Голодний краб", яке описано в цьому документі Документ_Практична "Голодний краб"

Термін виконання до 22 квітня 2020!
Бажаю успіхів !













Четвер, 19 березня
Завдання:
1) Встановити (або відкрити Scratch на сайті) та відкрити вікно програми Scratch.
2) Перегляньте презентацію за цим посиланням, повторіть теоретичний матеріал.
3) Виконай завдання 1 на відповідність блоків та кількість їх виконання за цим посиланням.
 4) Виконай завдання 2 на відповідність між фігурами та блоками їх створення за цим посиланням
5) Виконай практичне завдання "Ловимо зірки", яке описано в цьому документі →Документ_Практична "Ловимо зірки"
6) Надішли проект на пошту вчителю за адресою tatianabandurina1977@gmail.com

Термін виконання до 03 квітня 2020











Служби Інтернету







Створення лінійних програм
Презентація (сайт для скачування Скретч, практичне завдання)


Практична робота №5.
Завдання 4. "Гра"
Хід роботи
  1. Встанови сцену з виглядом цегляної стіни з папки Outdoors.
  2. Намалюй знизу червону смужку.
  3. Додай три об'єкти: I намалюй - слова Виберіть рівень; ІІ - вибери з колекції цифру 1; ІІ - вибери з колекції цифру 2.
  4. Переіменуй Об'єкт 1- Напис; Об'єкт 2- Рівень1; Об'єкт 3 -Рівень 2.
  5. Спрограмуй так, щоб після натискування зеленого прапорця всі ці об'єкти з'явились, а після вибору одного з рівнів (коли на нього натиснуто), вони всі зникали.
  6. Тепер намалюємо довшу дошку для рівня 1 та запрограмуємо її.
  7. Після натисування на зелений прапорець, вона має з'явитись в точці (0;-140). Коли буде обрано рівень 2, то вона має сховатись. Коли натиснуть на стрілку вправо, то вона має розвернутись в цьому напрямку та переміститись на 10 кроків. Аналогічно, зі стрілкою вліво.
  8. Продублюємо цю дошку, відредагуємо, вкоротивши іі довжину. Продублюємо скрипти першої дошки та змінимо відповідні параметри.
  9. Додайте  об'єкт tenisball, переіменуйте його на м'яч. Запрограмуйте так, щоб спочатку він перемістився в якусь точку над дошкою, повернувся в напрямку 45 градусів. Потім, завжди при доторканні до границі відбивася від неї, а при доторканні до червоного казав 2 секунди: "Ви програли!!!"
  10. Запрограмуйте відбивання від відповідних обраному рівню дощок, при цьому, повертати після відбивання м'яч має  у випадково вибраному напрямку( випадкове від -20 до20).
  11. Збережіть проект з іменем Гра у власну папку. 



Домашнє завдання на час карантину 28.01.-01.0219

  1. Опрацювати за даним посиланням  §15, відповідати на питання на стор. 85. Виконати вправу 15 (1 та 3, 4 пункти), стор.86, принести готове завдання на флешці або відправити на мою електронну скриньку за адресою: tatianabandurina1977@gmail.com

   2. Встановіть на свій комп'ютер програму 
Прочитайте за підручником (посилання на підручник) пункт 3.1, стор. 65-71 та виконайте практичне завдання зі стор 70-71.

Домашнє завдання на 22.01.19
Опрацювати за даним посиланням  §15, відповідати на питання на стор. 85. Виконати вправу 15 (1 та 2 пункти), стор.86, принести готове завдання на флешці або відправити на мою електронну скриньку за адресою:
tatianabandurina1977@gmail.com


Програмуємо в Скретч


Використання циклів
Проект "Рух транспорта"



Проект "Малюємо квіти"

Комментариев нет:

Отправить комментарий