Інформатика 5 клас

Дистанційне навчання під час карантину з 12.03.20 по 24.04.2020

Вівторок , 7 квітня
Висловлювання
Опрацюйте за підручником §23, вивчить, що називають висловлюванням, які висловлювання називають простими, які складеними. Запам'ятайте таблиці істинності для логічних операцій АБО та І (сторінка 124)
Виконайте вправу за посиланням 👉 ВПРАВА

Алгоритми з розгалуженням
Опрацюйте за підручником §24.
Перегляньте презентацію за темою:


Дайте відповіді на запитання та виконайте тренувальні вправи (усно) на стор. 130.
Прочитайте уважно Практичне завдання на стор.131. Перегляньте відео, де це завдання виконується:




👉  Практичне завдання  №3 
в середовищі Скретч
"Боксери"

На Відповідній Сцені розташуйте будь-якого виконавця. Через 2 секунди повинен з'явитися другий виконавець (боксер), у ньоного перший запитує його вагу.

Якщо вага спортсмена менша від 67 кг, то перший виконавець видає повідомлення:"До змагань допускається", в іншому разі - "До змагань не допускається". Уведіть дані, виконайте програму і переконайтеся у правильному її фукціонуванні. Збережіть проект з назвою Боксери та надішліть на мою електронну адресу:tatianabandurina1977@gmail.com   
👉  Практичне завдання  №4

в середовищі Скретч
"Межа"

Складіть програму в середовищі Скретч, за якою виконавець із центра Сцени рухається вправо, доходить до правої границі Сцени,повертається для руху вліво, рухається вліво, доходить до лівої границі сцени,повертається до руху вправо і так далі.
Виконайте програму і переконайтеся у правильному її фукціонуванні. Збережіть проект з назвою Межа та надішліть на мою електронну адресу:tatianabandurina1977@gmail.com 

Для того, щоб правильно виконати це завдання подивіться, як зроблено подібне практичне завдання.
Подібне завдання
Виконання цього завдання в середовищі Скретч


Всі завдання необхідно виконати
 до 22 квітня.
Бажаю успіхів!
               


 



Вівторок, 17 березня
Середовище опису й виконання алгоритмів.
Лінійні алгоритми.
☝ Якщо ви не впевнені, що зможете скачати та встановити програму на свій комп'ютер, то виконайте проект завдання 3 в середовищі, про яке йдеться в завданні 6, в режимі он-лайн. Потім скористайтеся командами меню Файл для збереження свого проекту на свій комп'ютер.

1) Скачайте за вказаним посиланням Другу версію програми Scratch (Посилання для скачування)
Файл слід скачати і запустити інсталяцію.
☝Ще, якщо у вас виникають сумніви або питання, перед встановленням зателефонуйте вчителю, не соромтесь спитати.

Важливо, щоб у нас була одна  й та сама версія для всіх.

2) Опрацюйте за підручником §21-22.

3) Створіть проект в середовищі Скретч  якому Рудий кіт малює будинок з дахом(це завдання ми детально розлгядали в класі на минулому уроці), використовуйте команди переміщення в точку із заданою координатою, команди керування олівцем зі стор. 118 підручника, встановіть для кращого орієнтування в якості тла сцени координатну сітку.

4) Можна додати команди, де Кот малює сходинки до будинку, паркан, клумбу тощо (це тільки зробить вашу роботу індивідуальною та додасть вам бали:) )

5) Проект зберегти на свій комп'ютер та надіслати мені за електронною адресою: 
tatianabandurina1977@gmail.com

6) Перейдіть на сайт Скретч за посиланням

Оберіть Меню Сторити
Потім меню Посібники
Оберіть посібник "Створити історію"
Перегляньте, сторіть власну історію(проект "Моя історія") в середовищі Скретч, яке ви встановили на свій комп'ютер, збережіть його та надішліть мені за адресою
tatianabandurina1977@gmail.com



























Домашнє завдання на час карантину з 10.02 по 14.02.2020

Опрацюйте поданий конспект ↓↓↓( про списки)та виконайте завдання до нього (нижче).

Наступне завдання:
Опрацювати параграф17,
 виконати практичне завдання 7 на стор. 96


Виконані завдання можна показати мені для оцінки такими способами:
  1. Зберігати виконані роботи на Google-диск, а потім в класі увйтив свій аккаунт і завантажити для перегляду
  2. Зберегти виконані роботи на флешці, принести в клас і показати.
  3. Надіслати роботи за адресою tatianabandurina1977@gmail.com

Шрифти з графічними зображеннями:

•- Webdings;
JCÿ$<&Å - Wingdings.

Створення списків

Якщо необхідно створити списки, Wоrd дає можливість їх маркувати символами або нумерувати цифрами та літерами.
Маркований список:
  • Іваненко
  • Петренко
  • Сидоренко
  • Тарасенко
Нумерований список:
  1. Іваненко
  2. Петренко
  3. Сидоренко
  4. Тарасенко
Багаторівневий  (може бути до 9 рівнів нумерації):

1.      Крупи
1.1.   Пшоно
1.2.   Гречка
1.3.   Рис
2.      Макаронні вироби
2.1.   Вермішель
2.2.   Локшина

Дла сторення списків використовуємо інструменти панелі "Шрифт" на вкладці Головна
Для зміни існуючого маркера відкрийте список біля кнопки "Маркери", оберіть команду Определить новий маркер та у вікні, що відкриється, натисніть кнопку Символ, потім оберіть якийсь із шрифтів з графічними зображеннями, знайдіть необхідний символ.

Завдання
  1.      Підготувати комп'ютер до роботи. Завантажити Wоrd. Задати розмір паперу А5, поля по 2 см, орієнтація книжкова, розмір шрифту 12, вирівнювання "По ширине".
  2.     Набрати і промаркувати вказаними маркерами список:
& Книга
( Телефон
$ Окуляри
: Комп’ютер

     3. Скопіювати цей список в наступний абзац. Перенумерувати весь список латинськими літерами з крапкою, потім арабськими цифрами з дужкою.
   4.Вставте кілька нових елементів списку ( наприклад, Зошит, Ручка, Дискета), спостерігайте за змінами в їхній нумерації.
Збережіть документ з ім'ям файлу РОБОЧИЙ у власній папці.
Закрити всі вікна і програму Wоrd.
 
    5. Відкрити власну папку. Завантажити файл РОБОЧИЙ. Доповнити документ таким списком:
1.      Перші страви
1.1.   Борщі
1.1.1.     Літній
1.1.2.     Червоний
1.1.3.     Зелений
1.2.   Супи
1.2.1.     Картопляний
1.2.2.     Гороховий
1.2.3.     Рисовий
2.      Другі страви
2.1.   М’ясні
2.1.1.     Вареники з м’ясом
2.1.2.     Телятина смажена
2.1.3.     Ковбаса домашня
2.2.   Рибні
2.2.1.     Судак у білому вині
2.2.2.     Щука фарширована
2.2.3.     Краби в молочному соусі

6.Внести у відповідні місця списку страви: "Суп-харчо", "Узбекський плов", "Пельмені", "Карасі у сметані". Зберегти документ з існуючим ім'ям файлу у власній папці.

Посилання для роботи з підручником ➤ 

Підручник

ІІ семестр

    3. Лінійні алгоритми.
Презентація до уроку

Д/З на час карантину з 28.01 по 01.02.19:
   2. Програма. Середовище створення й опису алгоритмів

Встановіть на своєму комп'ютері ( з допомогою батьків) програму Scratch (сайт для скачування:  https://soft.mydiv.net/win/download-Scratch.html)
Перегляньте презентацію до уроку та запишіть в робочий зошит тему уроку
Програма. Середовище створення й опису алгоритмів  та означення комп'ютерної програми (слайд 5) і комп'ютерного середовища виконання алгоритмів (слайд 6). Виконайте вправи 1-2, наведені нижче та завдання 11 з підручника, стор. 138 (готовий проект принести на флешці, коли заняття в школі відновляться)

  1. Виконавці алгоритмів та їхні системи команд
    Презентація до уроку
    Практичне завдання (Презентація до практичного завдання)


    Комментариев нет:

    Отправить комментарий