Інформатика 6 клас

Комп'ютерні презентації

Ефекти анімації, рух об'єктів на слайдах
Д/З на 18 грудня:
  • Повторити §11, ретельно опрацювати §14.
  • Сторити презентацю з одного слайда, де розмістити 3-4 улюблених мультиплікаційних героя, при кліканні на них мишкою має з'явитись хмарка💭( Вкладка Вставка → Фігури), на якій герой "говорить":"Привіт! Я- Вінні Пух", потім хмарка має зникнути.
Пояснення та приклад виконання завдання на відео:




 Вправа 3. Історія про білочку (стор. 90-91 підручника)
Малюнки до презентації доберіть самостійно


Як не слід робити: основні помилки





Багатошарові зображення, розміщення об'єктів у шарах










Домашнє завдання на 13 листопада

Малюємо дельфіна та надсилаємо на елетронну адресу вчителя
tatianabandurina1977@gmail.com
 




Завдання на час карантину
 з 12 березня по 24 квітня 2020 року

Тема: "Алгоритми та програми"

Шановні учні, ми починаємо працювати з програмою Scratch. В цьому програмному середовищі ми будемо створювати проекти, тому вам треба встановити цю програму на свій комп'ютер з офіційного сайта Scratch (сайт для скачування програми) або Scratch-2 за цим посиланням.
Можна також виконувати завдання онлайн на сайті Scratch та за допомогою меню файл скачувати на свій коп'ютер файл уже готового проекту. 
Звертаю вашу увагу на те, що файл проекту Scratch-2  буде мати розширення .sb2, саме такий фай треба буде надсилати на мою електорнну пошту tatianabandurina1977@gmail.com
Інстукція про те, як відправляти файли електронною поштою знаходиться за цим посиланням.

Четвер, 9 квітня

Урок 2. "Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання подій"
Завдання:
1) Перегляньте пояснення теми у поданому відео (Домашнє завдання, вказане у відео, виконувати не потрібно)


2) Опрацюйте за підручником §19.
В робочому зошиті запиши:
Дев'яте квітня
Домашня робота
Поняття події. Види подій.
Та запиши коротко відповіді на питання 1-5 зі стор.160-161, рубрика "Обговорюємо".
3) Зробити в середовищі Скретч Вправу1, стор 158 -159. Зберегти проект з назвою Термінал та відправити на мою електронну пошту. (Не забувайте в темі листа вказувати назву проекту та своє прізвище та ім'я). Нижче, у відео наведено роз'яснення до цієї роботи.



4) Зробити в середовищі Скретч Вправу 2, стор 159 -160. Зберегти проект з назвою Віхола та відправити на мою електронну пошту. (Не забувайте в темі листа вказувати назву проекту та своє прізвище та ім'я). Нижче, у відео наведено роз'яснення до цієї роботи.




5) (на 12 балів) В середовищі Скретч зробити проект, який відображено у відео (👉👀посилання на відео). Даний проект збережи з назвою Весна та надішли на  мою електронну пошту. (Не забувайте в темі листа вказувати назву проекту та своє прізвище та ім'я).

Термін виконання до 22 квітня 2020!
Бажаю успіхів !




Урок 1. "Поняття про програмий об'єкт. Властивості об'єкта"
Завдання:
1) Встановити (або відкрити Scratch на сайті) та відкрити вікно програми Scratch.
2) Опацювати за підручником §17-18, середовище програми, віповідати  на питання 1-5 на стор.142 та 1-4 на стор.153.
3) Створи проект "Пори року" (вправа 1, стор. 149-151) в середовищі Scratch. 
4) Збережи цей проект на свій комп'ютер, а потім відправ файл проекту на мою електронну пошту.☝


Термін виконання до 4 квітня 2020!















  • Урок 28. Вкладені алгоритмічні структури повторення.
Відео "Вкладені цикли"


Проект "Фізична зарядка"
У кімнаті учениця Анна робить ранкову фізичну зарядку 10 разів.(Спробуй додати ще одного об'єкта - подругу чи товариша, які також будуть виконувати фізичні вправи)

Проект "Манеж": створи проект, у якому кінь (папка Тварини - horse1-b)  рухатиметься по колу (вигляд сцени Ігрове поле з папки Спорт), поки програму не буде зупинено.

Комп'ютерна графіка

👉Безкоштовний векторний графічний редактор Inkscape 

    (сайт для скачування програми)

    • Урок 6. Додавання тексту до гафічних зображень.
    Презентація
    Практичне завдання
    • Урок 5. Багатошарові зображення. Розміщення об'єктів у шарах.
    Презентація

    • Урок 4. Операції над об'єктами та групами об'єктів  
    Перегляньте презентацію (посилання нижче), завантажте програму Inkscape та навчіться малювати вітрило човна, згідно інструкцій слайдів 32-34.
    Виконайте практичне завдання (посилання нижче) та надішліть малюнки на адресу tatianabandurina1977@gmail.com або принесіть на флешці в школу 
    після відновлення навчання.
    Практичне завдання

    • Урок 3.Побудова зображення з графічних примітивів.
    Завдання на урок:
    1) Намалювати Клоуна, використати групування об'єктів та команду Об'єкт → Опустити на задній план.


    2) Побудувати малюнок за зразком, використовуючи перетворення фігур прямокутник, зірка, спіраль.
    Д/З: Намалювати новорічну ялинку, прикрашену різними об'єктами.


    • Урок 2.Побудова зображення з графічних примітивів
    Д/з (на 21січня для 6-Б; на 24 січня для 6-А):
    Опрацювати за підручником(посилання вгорі на цій сторінці) §1, відповідати на питання;
    встановити на своєму домашньому комп'ютері векторний графічний редактор Inkscape ( посилання на сайт для скачування з інструкцією по встановленню дивись вище);
    намалювати сніговика, готове завдання принести на флешці або відправити на електронну адресу: tatianabandurina1977@gmail.com



    • Урок 1. Растрові та векторні зображення, їхні властивості.(Презентація)
    Вправа "Створення малюнків в растровому графічному редакторі"

      Комп'ютерні презентації

      Теоретичний метеріал


      Вправа 1. Використання схем і діаграм у презентаціях.
















      1 комментарий: