Алгебра 9 клас


2020-2021 навчальний рік

07 грудня 2020
Відеоурок
Посилання для приєднання до видеочату

https://meet.google.com/hrp-qarg-yhq

Це посилання можно скопіювати в буфер обміну комбінацією Ctrl+C , а потім вставити в рядок пошуку в Google CTRL+V та натиснути Enter.
 Я приєднаю вас до зустрічі.

  • Домашнє завдання на понеділок, 16 листопада


  • Домашнє завдання на понеділок, 9 листопада


Тема "Розв'язування систем нерівностей"
Завдання на 19 жовтня:

  1. Перегляньте відео з поясненням,
  2. прочитайте пункт 6 підручника, стор.42-45, вичіть означення на стор.42 та правило на сто. 44.
  3. Розв'яжіть в робочому зошиті завдання №1, 2 по варіантах.
Перший варіант:          Другий варіант:
Бардашевська В.            Зінов'єв Г.
Галай Я.                           Комар З.
Карамзін М.                     Каштан В.
Ковальчук М.                   Колода М.
Марченко О.                     Костюченко Д.
Сергійчик О.                    Пилипенко Д.
Скрипка П.                       Солдатов А.
Гижко Т.                            Стрельцов А.
Шуптар Н.                        Шульга Н.   
  
 
 

  • Домашнє завдання на середу, 7 жовтня.


  • Домашнє завдання на середу, 23 вересня.

Приєднатися до класрум за кодом👇 та виконати завдання, які там запропоновані.
3bu3tx6




Домашє завдання на 07.05.18

1) Дано вибірку: 3, 3, 4, 5, 5, 8, 8, 8,10. Знайдіть міри центральної тенденції цієї вибірки.
2) У коробці лежать 12 карток, пронумерованих числами від 1 до 12. Яка ймовірність того, що на навмання вийнятій картці буде записане число, яке:1)кратне 4; 2)не кратне ні числу 2, ні числу 3?
3)У коробці лежать 16 білих кульок, а решта -  червоні. Скільки у коробці червоних кульок, якщо ймовірність того, що вибрана навмання кулька виявиться червоною, дорівнює 5/9?
4) На чотирьох картках записано числа 3, 4, 5,  і 6. Яка ймовірність того, що добуток чисел, записаних на двох навмання вибраних картках, буде кратним числу 3?

Домашнє завдання на час карантину 

з 05.02 по 09.02.18:

Опрацювати Приклад 1 на стор. 138-139, 
законспектувати наведене нижче розв'язання задачі, 
№13.28, 13.29 (на повторення),
розв'язати самостійно :

1) З двох міст, відстань між якими дорівнює 300 км, виїхали одночасно назустріч один одному легковий та вантажний автомобілі, які зустрілися через 2,5 год. Знайдіть швидкість кожного автомобіля, якщо вантажівка витратила на весь шлях на 3 год 45 хв більше, ніж легковий автомобіль.

2) З міста в село, відстань між якими дорівнює 180 км, вирушили одночасно вантажівка та велосипедист. Вантажівка приїхала в село на 8 год раніше, ніж велосипедист. Знайдіть швидкість руху велосипедиста, якщо за 2 год вантажівка проїжджає на 60 км більше, ніж велосипедист за той самий час.
Задача 14.16, сторінка 142 (законспектувати)
Зі станції М до станції N, відстань між якими 300 км, вирушив товарний поїзд. Через 40 хв після цього зі станції N  до станції М вийшов швидкий поїзд, який зустрівся з товарними через 2 год. після свого виходу. Товрний поїзд долає відстань між станціями M і N на 3 год 20 хв довше, ніж швидкий. Знайдіть швидкість кожного поїзда.
В зошит:
Задача 14.16
Розв'язання
Нехай х (км/год) швидкість товарного поїзда,  у (км/год) швидкість швидкго поїзда.
{Використаємо дані малюнку та складемо перше рівняння}Тоді до зустрічі товарний поїз проїхав 2 40/60х (км), а швидкий 2у (км); оскільки, за умовою задачі, весь шлях становить 300 км, отримаємо таке рівняння: 
{40/60 (сорок шістедесятих) = 2/3(дві третіх)}
2 2/3х + 2у = 300.
{Тепер використаємо співвідношення, записане під малюнком}
300/х (год) - час на подолання всієї вістані товарного поїзда, 300/у (год) - час на подолання всієї відстані швидкого поїзда; оскільки, за умовою задачі,  їх різниця становить 3 год 20 хв, складемо друге рівняння
300/х - 300/у = 3 20/60 або 300/х - 300/у = 3 1/3.






з першого рівняння виражємо у та підставляємо це значення в друге рівняння та розв'язуємо його.
______________________________








Комментариев нет:

Отправить комментарий